Monday, July 7, 2008

la mare que els va parir....


senyor i senyores avui es Sant em cago a pinyon amb British Airways.....i el puto aeroport de londres heathrow. Aquesta colla de malparits ja fa una setmana em van despistar, o perdre directament el petate mes gros que mai haguessiu vist.

tornant de sant francisco em i un cop a londres havia de agafar el petate per canviar d aeroport i anar a barcelona, pero el petate no va arrivar mai....

em van dir: don't worry ja et trukarem i el trobarem....pero...i una merda...no l han trobat i no m han trukat.....estik molt kabrejat...un petate de 90 litrakos ple de coses importants com molts camalots nous que no havien vist la roka, un sac de plumes, motxilles, tota la meva roba...unes ampolles de vi....AHHHHHHHHHHHHHHH....molta pasta...
i jo em pregunto com pot ser que puguin perdre una motxilla grossa com una persona casi... ..unvelivable....

fills de puta.....

penya... assegureu les motxiles amb or a dintre....

1 comment:

Ferran Guerrero said...

son uns fills de puta....