Wednesday, June 11, 2008

vaya parell de pendejos


Dono les gracies a aquet parell de malparits trepes per enviarme una foto i recordar la cara de freekies que fan. Pauet i iknasi, continueu apretant les regletilles i rebentantvos els musculs a base d apretades hipervarikes. Estic al corrent de que no pare de ploure per casa nostre pero com tots savem, lo bo es fa esperar no? Aixo si no perdeu el cami sagals que aixo d escalar es una passada.
Ens veiem aviat i li apretem tots juntets com sempre.,...
sagals, haurem de tornar a yosemite, aki tornes a aprendre a escalar..jaj ja aja
salut i metres .

4 comments:

marcelius said...

yea

Ferran Guerrero said...

Ja et tinc al meu link, ets un tros de motivat germa, ja saps disfruta i trenca les regletes per alla on passis, quant tornis ja t'enyensare alguna joieta que tinc per aqui.

Disfruta sagal..

Anonymous said...

Nanooooooo!!!!!

Què tal Sokarrel???

Aviat t'escriuré un butlletí, però ara no puc perquè això demana temps i ara no en tinc pas. De totes maneres, com que sé que ets un pájaru i que ja no recordes ni quina cara faig, et poso aquest petit post perquè sàpigues que encara que no visc tant bé com tu, encara existeixo.

Passa-ho bé flipat.

Una abraçada del teu Vespes!

De SHOOOOOOOKKKKKAAAAARRRRREEEELLLLL!!!!

Anonymous said...

PD: Per cert, el nom del bloc és de les coses més cutres que el teu petit cap ha creat.